Pocket & Prassel - Bokpaket nr1



Yogi te, chokladpraliner, ett anteckningsblock, Tusen strålande solar och Schmackos åt vovvarna.

Allt jättegott och boken har jag inte läst - perfekt alltså! Men som "mamma" blir man nog mest glad åt att "barnen" (läs: hundarna) får nått gott. Och gott tyckte de verkligen att det var. Schmackos går ALLTID ner. Så nu ska vovvarna få lite mer godis och jag ska göra te och smälla i mig resten av godiset. Sedan gäller det bara att övertyga Noname och Kia om att det inte blir mer hundgodis för stunden - så jag kan lägga mig och läsa klart boken. En liten stunds vila innan det är dags att sätta igång med det sista uppackandet. Dagen är redan planerad. 

 

Till sist: tack igen vem du nu är :) Jag ser redan fram emot nästa paket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0